Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2011

ΑΕ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ : ΑΠΟΧΩΡΗΣΕ Ο ΑΛΕΞΙΟΥ !!


Λίγες μέρες μετά τη μεγαλειώδη και άκρως σημαντική νίκη της ομάδας επί του Α.Ο.Ν Βύρωνος με 3-0 σετ στο κλειστό γυμναστήριο της περιοχής, Γουδί… έσκασε νέα «βόμβα» στην ομάδα βόλεϊ της Α.Ε Αμπελοκήπων! Ο προπονητής, Αντώνης Αλεξίου, έχει, ήδη, παραιτηθεί από τη θέση του για οικονομικούς λόγους, όπως ο ίδιος ισχυρίστηκε, μέσω της «ΑΘΛΗΣΗΣ», την ώρα που ο Πρόεδρος του συλλόγου, Γιάννης Σαραντόπουλος, ξεκαθάρισε πως δεν υπάρχουν χρήματα για την συντήρηση του τμήματος από τον ίδιο! «Εγώ δεν μπορώ να παραμείνω άλλο στην ομάδα, διότι ο κ. Σαραντόπουλος μου έχει γνωστοποιήσει πως δεν υπάρχουν χρήματα για την συντήρηση του τμήματος! Έχω να λαμβάνω χρήματα από τον περασμένο Δεκέμβριο και αυτός είναι ένας σημαντικός λόγος για την αποχώρηση μου από την τεχνική ηγεσία της Α.Ε Αμπελοκήπων!», ήταν τα λόγια του κ. Αλεξίου πριν λίγη ώρα! Λίγα λεπτά αργότερα, ο κ. Σαραντόπουλος ανέφερε, μέσω της «ΑΘΛΗΣΗΣ» πως: «Εγώ δεν μπορώ, πλέον, να καταβάλλω χρήματα για την συντήρηση της ομάδας! Τα τρία τελευταία έτη δεν έχω εισπράξει χρήματα τα οποία να αντιστοιχούν στις επιχορηγήσεις του σωματείου, ενώ ως συνταξιούχος του ΕΛΤΑ δεν έχω την οικονομική δυνατότητα να προσφέρω χρήματα στην ομάδα!», ήταν τα λόγια του κ. Σαραντόπουλου! Η αποψινή προπόνηση της Α.Ε Αμπελοκήπων είναι πιθανό να γίνει υπό τις οδηγίες του έμπειρου πασαδόρου της ομάδας, Δημήτρη Σβαρνιά, ενώ ο ίδιος μπορεί να κοουτσάρει το τμήμα στο προσεχές παιχνίδι της ομάδας με αντίπαλο τον Α.Ο Βάρης «Ο ΑΝΑΓΥΡΟΥΣ» εκτός έδρας!  
αναδημοσίευση  από  http://www.athlisi.com/